Pages

Thursday, 24 March 2011

Lighthouse

Lighthouse, Gibraltar. 
(zoom to download for desktop wallpaper)


Przez przypadek znalazłam to zdjęcie ostatnio na dysku. 
Po kliknięciu można zapisać je w dużym formacie - w sam raz na tapetę.
Fotografię wykonałam podczas niesamowitej zawieruchy wiatro-wodnej na Gibraltarze 
(dokładnie na najbardziej na południe wysuniętym krańcu Europy). 
Wiatr po wyjściu z samochodu prawie urwał mi głowę i zepchnął do morza, 
jak to mnie nie pokonało, chlusnął we mnie wodą z bijących o skały fal. 
Ta niesamowita walka z naturą dodała mi tylko energii. 
Trudno jest teraz zrozumieć uspokajającą i melancholijną aurę zdjęcia, 
które powstało w tak sztormowych okolicznościach.

1 comment:

l.laranjo said...

Dear Agatha, the difference between a storm and a peaceful moment can be very subtle. This picture is that proof.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...