Pages

Wednesday, 5 January 2011

Walls in small town








Moja mała obsesja - ściany. Nigdy nie planowalam ani nie planuje ich fotografować. Jednak z każdego nawet najmniejszego wyjazdu mogę wybrać zdjęcia do tego foldery. Czego bym się w jakimś mieście nie starała fotografować to zawsze najwiecej będzie tych skrawkow budynków. Rzadko obejmuje kadrem całość sceny czy budynku. Uwielbiam wybierać te tylko moje fragmenty te które ja widzę i które tworzą niepowtarzalna wizje mojego miejsca. Zdjęcia nigdy nie pokazują miejsc takimi jakie są. To moje bardzo subiektytwne spojrzenie, które z jednej strony nie mówi prawdy o miejscu ale z cała pewnością jest szczere w kwestii portretu autora.

1 comment:

wikiyu said...

Jakaż ty dziś płodna jesteś :)
Zawsze lubiłem zdjęcia detali, nie tylko budynków, ale jeszcze latarni ulicznych, barierek, ławek... są takie urokliwe i wyglądają jakby chciały coś opowiedzieć

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...