Pages

Friday, 17 December 2010

Włoskie restauracje




Dalszy ciąg z serii wszystko co dobre to włoskie... były słodycze kawa jedzenie a teraz przyszedł czas na miejsca gdzie tego wszystkiego doświadczamy - restauracje. 
Zamiast pisać tytaj o tych prawdziwie włoskich w Rzymie napiszę o tych bliżej. W Łodzi teoretycznie mamy kilka miejsc gdzie podobno możemy skosztować tej  kuchni... niestety większość tych miejsc to tylko na papierku czy ala włoskiej nazwie. Najgorsze są zawody pokroju jakiego zgotowała mi Locanda. Przepięknie zapowiadające się miejsce, bardzo ciekawie zaprojektowane menu z mega wysokimi cenami, które tylko zaostrzyły mój apetyt na wielkie doznania. Niestety jeśli ceny zeszły by o 70% a ja nie miała bym dużych wymagań wyszła bym z tej restauracji zawiedziona. Niestety super wysokie ceny, dania które teoretycznie powinny być wybitne ale zostały przyrządzone na bardzo niskim poziomie do tego zmuszona byłam w czasie niedzielnego obiadu oglądać i słuchać finału mam talent z telewizora zawieszonego na ścianie restauracji (!) To wszystko pozostawiło w moich ustach mocny niesmak, którego nie osłodziło nawet dobre tiramisu.
Jeśli ktoś w Łodzi ma jednak apetyt na prawdziwie włoską kuchnię w prawdziwie włoskim wydaniu jak od włoskiej mamusi to zapraszam na 6 sierpnia do Angelo. Po wejściu przez drzwi zapomniałam o czapach śniegu na chodniku za mną. W złudzenie teleportacji pomogły rozmowy prowadzone po włosku przy większości stolików zajętych przez włochów którzy szybko zorientowali się gdzie warto przychodzić oraz przecudowne zapachy. Ceny nie są najniższe ale satysfakcja tak wysoka, że warte każdego grosika na rachunku. Mimo przepyszności na główne danie polecam zostawić trochę miejsca na niebiańskie desery i kawę.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...