Pages

Tuesday, 2 November 2010

ze zrozumieniem


Byłam wczoraj na cmentarzu. Raczej nie ja jedyna. Zwróciłam uwagę na wiele dzieci, które zazwyczaj dość nudzą się i męczą podczas tego święta. Pomyślałam, że komercyjny i zachodni świat wprowadza dzieci w święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy ale brakuje wprowadzania dzieci w te bardziej nasze typowo polskie święta i zwyczaje. Wpadł mi do głowy pomysł na ilustrowaną książeczkę dla dzieci opowiadającą o naszych świętach i zwyczajach w Polsce. Nawet nie zdajemy sobie sprawy ile z naszych działań dyktuje nasza kultura a małe dzieci jak osoby zagraniczne starają się w tym wszystkim nie zgubić.

2 comments:

Kaszka said...

To jest świetny pomysł, może dzięki temu zamiast Halloween udałoby się ostatki wypromować

Musli said...

My Alikowi w tym roku opowiadaliśmy o naszych tradycjach związanych ze świętem zmarłych. Zwykle mu opowiadam o tym co robimy. Dla nas to jest radosne święto, spotykamy rodzinę bliższą i dalszą, miło wspominamy tych, którzy juz odeszli no i robimy sobie razem baaardzo długi spacer na Doły :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...