Pages

Saturday, 3 April 2010

What dreams may come


Z tym zdjęciem wiąże się w moim życiu dość sentymentalna historia. Bowiem gdy byłam mała ( tak byłam jeszcze mniejsza niż jestem) moja przyjaciółka Kasia Nowak miała na ścianie fotografie różnych cudów świata. Między innymi zdjęcie kolumn w katedrze-meczecie Kordoby. To zdjęcie zawładnęło wtedy moją wyobraźnią  i na fali marzeń o zostaniu fotografem National Geographic uznałam, że kiedyś jak będę duża i sławna to pojadę tam ( wtedy nawet nie wiedziałam gdzie) i sama zrobię zdjęcie.

Cytując jeden przewodnik: Wchodząc do mrocznego wejścia, ma się wrażenie, że otacza nas zaczarowany las ponad 850 kolumn z marmuru, onyksu i jaspisu. Jest to sala w której podobno kręcili sceny do filmu Fountain.

Zaczarowane miejsce.

1 comment:

Kaszka said...

Historię potwierdzam, zdjęcia były tam bo pobrudziliśmy z młodym ścianę XD.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...