Pages

Sunday, 6 December 2009

Gorzkie Niebieskie Migdały



Widząc że do śniadania oglądam program o przebaczaniu ludności hutu przez tutsi po masakrach w Ruandzie moja mam powiedziała, że ciężko zaczynam dzień. Póżniej oglądałam "The Fall" piękną baśniową opowieść która była tylko pretekstem na zdobycie pigułek umożliwiających popełnienie samobójstwa przez głównego bohatera. Wieczorem przeczytałam jeszcze Josteina Gaardera "Vita brevis" - List Florii Emilii do Aureliusza Augustyna. Na koniec zarwałam pół nocy nad relacją znanego rerzysera Miguela Littin który nielegalnie przebywając w Chile kręcił dokument o dwunastu latach rządów junty wojskowej Pinocheta spisaną przez Marqueza.
Całe szczęście dzisiaj niedziela

2 comments:

Kaszka said...

Zawyżasz poziom, przez Ciebie muszę przeczytać coś mądrego :P

Kaszka said...

Zawyżasz poziom teraz przez Ciebie muszę przeczytać coś mądrego :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...