Pages

Tuesday, 9 September 2008

Praha-Prague-Praag-Praga


Miejsce wiecznych automatow na wszytsko od biletow przez kanapki na piwie kończąc... a piwie to królestwo piwa przecie to Praga! Tutaj piwo dostaniesz nawet w Mcdonalds! Niezapomniane chwile z niezapomnianą ekipą. Pozdrawiam Czechy i czechow w szczegolnosci kelnerkę ktora przybijała z nami żółwika, kelnera ktory proponował "pizza, marihuana, haszysz?" mojito na wynos i oczywiscie zalanego kelnera mylącego wszystkie zamowienia przynoszącego 3 razy za duzo piwa... kurcze sami kenlerzy wyszli jak bysmy tam tylko pili;p to pozdrowie tez seciuritow ktorzy zawsze zgarniali nas z pod pomników na moscie Karola.
I wielkie pozdro dla Fistacha za wysłanie nas do najzajebistrzego zoo na swiecie!!! Praskie Zoo rulez ;p



a tu foty, a proszę bardzo:
http://picasaweb.google.com/lesnapanna/PragaII
http://picasaweb.google.com/lesnapanna/PragaIII#
i moni:
http://picasaweb.google.com/LochaJeziorna/PrahaPraguePraagPraga?authkey=DHNXOQF71HA#

2 comments:

Rafał said...

Cieszę się, że mogłem tam z wami być. Praga jest naprawdę przecudownym miastem. :)Zdjęcia zwyczajowo mi się podobają, a podejście jest oryginalne. To nie są pocztówki z Pragi, to jest Praga zamknięta w zdjęciach. :*

Szyszka said...

o jaaa ale piękne fotki, super klimacik, zazdroszczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...