Pages

Tuesday, 29 July 2008

sentymentalnie

Chciałam zrobić małą reklamę filmu Jedwab, z podowu sprzyjających filmom warunkow atmosferycznych w lipcu oglądnełam masę filmow. Pierwszym z tych ktore zapamiętałam był właśnie Jedwab. Zjechany przez krytyków i niedoceniony w ogole mi podobał sie z uwagi na dłużyzny i piękne zdjęcia. Sam klimat wielkiej podróży... wakacyjny dobry nastrój.




Jeśli za to chodzi o mój powrót na wieś, to ile by się nie zmieniło, nowe drzewa,, drogi i myśli nie urosły, to zawsze nawet z zamkniętymi oczami, można w gąszczu znaleźć stare Ścieszki. Do miejsc, które tak naprawdę nigdy nie nie zmienią, głęboko schowane w lesie pod spadającymi gwiazdami.

2 comments:

l.laranjo said...

Great pic girl. :)

Milena said...

Ścieszki, o matko, powiedz, że to był celowy zabieg stylistyczny a nie ortograf bo taką piękną notke dwie literki zżarły. XD

Zdjecie rzeczywiscie piekne, az tesknilam za nowa notka :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...