Pages

Wednesday, 18 June 2008

13 piątek





co by nie było bo ciągle muszę wszystkim pisać, wiec tak frunęłam na rowerze tak w powietrzy tez, zjechałam na łokciu,mam teraz zabawne druty i szew który upodabnia mój łokieć do pieroga. nie, nie miałam z sobą aparatu wiec mój sprzęt jest cały i zdrowy :)


3 raz w szpitalu w tym roku, wszyscy moi ulubieni artyści spędzili większość czasu w szpitalach.

łał, tylko fajni ludzie mają blizny :D

ps na fotach pokazuje tą gładką stronę bo tez nie chce straszyć ;p


zamiast kondolencji przyjmuje wpłaty na konto ;p numer podaje na gg

19 comments:

Kasia said...

Tak się kończy bicie rekordów, powinnaś sobie koło tego wytatuować prędkość XD

Maszkara said...

pamiętaj nie każdy może kroić chleb łokciem.

Szyszka said...

Hahaha albo zastęp Aniołów z gwiazdą na czele :D:D:D

Szyszka said...

i nie każdy będzie brał udział w drugiej edycji Got Talent grając na łokciu :D:D:D

Leśna said...

łejopy cholerne ;p
zazdroscicie mi mojego łokcia ja wiem!!!

Milena said...

ja zazdroszczę. Lesna teraz wyglada jak slodki skorzany mis ze szwem na łokciu.

Poza tym, powtorze, jestes teraz bardziej zajebista niz Przemek Brzoskowski :D haha :P (mam nadzieje ze google nie indeksuje komantarzy, bo pozniej dostane łomot od jego fanek XD)

I spryciulo, ladne zdjecia, aldnie wyglądajać potrafisz sobie zrobic nawet z unieruchomionym lokciem ;)

Kasia said...

Hej właśnie tak cię boli że się aż do zdjęcia raz przebrałaś :P

wiktor said...

Malć - indeksuje

Milena said...

oh, damn. to już po mnie... :D

Leśna said...

hahaaha... to bede miala wiecej oglądnięć przez to nazwisko ;p

Leśna said...

a zdjecia, jedno wczoraj drugie dzisiaj ;p

Kasia said...

Będziesz miała królewskie przezwisko Agata Łokietkówna :P

gleba która wcale nie musiała szukac przez google said...

nikt nie jest bardziej zajebisty niż przemek brzoskowski! (sorry leśna, może gdybyś była facetem...)

gleba said...

och nie! właśnie się zorientowałam, że rośnie mi konkurencja. :< będziesz miała większą blizne niż moja na kolanie. .____.

Szyszka said...

Olbrzymią :D Ciesz się ze nie widziałaś mojej wielkiej na udzie :D:D Musimy koniecznie je porównać i ustalić zwycięzcę :D

Leśna said...

moj lokiec jest tak zdezelowany ze obydwie wymiekniecie!!! szkoda tylko ze trzezwa byłam ;/ bo z pewnoscia Gleba ma najlepsze blizny zrobione po pijaku ;p


heh nawet przez chwile nie myslalam ze naprawde mogla bym dorownac przemkowi :(

Milena said...

Leśna, no co Ty. Gleba się nie zna, pamiętaj, że ona ciagle twierdzi że Orzeszek był rudy. :P

gleba said...

raz dwa trzy foch. -____- to był chwyt poniżej pasa. :|

Milena said...

plasiam. .___.'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...