Pages

Wednesday, 25 April 2007

Ostatnia środa szkoły

7 comments:

Szyszka said...

Szkoda, że mnie nie dopisujesz do listy fanów Skins... I tak Cię kocham siostrzyczko. Zawsze nią pozostaniesz. Cokolwiek by się nie stało.

Agata Melnyk (Lesna) said...

nie obrazaj sie chodzi o to ze z Glebą odkryłyśmy Skins a teraz rezszta tez to juz zna i ogląda. Niemysisz mi ciągle robić wyzutów

g said...

woooow! totally nice! *____*
powiem tak - popadam w samowueilbienie. zaczęłam lubić jak robisz mi foty! :>
a tak poza tym - to wszyscy się zachwycają moim NOWYM telefonem (even daddy)
było b. przyjemnie, ale powiem Ci, że te eskapady mnie wykończyły. ale spaliłam tyyyle tkanki tłuszczowej (szczególnie przy robieniu zakupów xD).
no... właśnie. totally nice! ^___^V
(kocham, kocham, kochaaaaam Chris'aaaaaaaaaaaaaaa!)

Szyszka said...

Nie robię. Nie o to chodziło. Już nieważne. Bardzo fajne fotki. Lubię takie. Trochę mają w sobie coś z Puław :)

dejmian said...

a o mnie to już zapomniałaś?? :P:P:P
...i nie mówię o tym serialu xD

Emilka said...

jezuuu nei zostawiajcie mnie w tej szkole..dzis juz mialam łzy w oczach..nie chce tego piatku .. ;,(

wiki said...

@Emilka - wybacz nam bośmy niewiedzieli co czynili [opuszcza wzrok]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...